Versioner sammenlignet

Nøgle

  • Linjen blev tilføjet.
  • Denne linje blev fjernet.
  • Formatering blev ændret.
Kommentar: Migrated to Confluence 4.0
HTML
Wiki-markup
{html}Hm, efter en hyggelig aften hos Sanne og Kasper og en ok sidste dag på kursus var det&nbsp;det&nbsp;så dagen hvor jeg skulle hjem til&nbsp;Klarup&nbsp;igen med DSB, det startede faktisk ret godt - toget afgik til tiden, at jeg så var døden nær pga. alle de <strong>møj-rygere</strong> der lige mener de kan nå en smøg inden toget går er så en anden historie - men termen &quot;hensynsfulde rygere&quot; er sgu ikke existerende på hovedbanegården eller dsb's perronner.&nbsp;Nå, toget afgik til tiden, men stoppede efter 50 meter med et ryk - og togførens forklaring var (næsten) ordret:&nbsp;&quot;Nå, vi kom skidt afsted, en lavede en fejl, så lavede en anden en fejl og til sidst lavede jeg en fejl&quot; &nbsp;Ja, det er så sandt som det er fortalt og virkede overhovedet ikke betryggende...&nbsp;Nå, efter 1/2 times kørsel kom en information om signalproblemer, så der ville blive kørt med nedsat hastighed, resultat: efter 1 time var vi allerede 1/2 time forsinket..&nbsp;Resten af turen gik med mindre forsinkelser, nedsat hastighed, venten på signaler og osv - så den samlede forsinkelse blev på 45 minutter.&nbsp;Et andet godt citat var da der ud af højtaleren lyd: &quot;Vi er ca 40 minutter forsinket p.t. - husk toget ikke stopper i X, Y og Z da dette er et <em>lyntog</em>&quot; - tsk tsk - dette affødte en del grinen og hovedrysten i kupeen.&nbsp;Alt i alt havde jeg egentlig mest ondt af DSB personalet der dag efter dag skal ligge ryg til sådan en uduelig arbejdsgiver og folks grinen af deres manglende &quot;performance&quot; - som de jo egentlig er uden skyld i. Næ, manglende styring/kontrol i toppen - men det er jo typisk idag, og ingen drages virkeligt til ansvar..{html}